FIN  Kuvittelin, että Y-kirjaimella on helppo keksiä nimet, varsinkin kun se on hankalien X:n ja Z:n välissä. Mitä vielä, molemmista venkuloista on nimiä jopa seuraavallekin kierrokselle, mutta tämä viheliäinen Y tuotti pientä päänvaivaa. Toisaalta, taitaa olla hyvä vähän aivokoppaansa rassata, voipahan kehuskella että elämää on sielläkin . Tuossa viikon tiskejä tiskatessa (huom! keittiö ei ole vieläkään käytössä) oli taas aikaa mietiskellä, tässä tulos : ainokainen miespuolinen jäsen saa nimekseen Yours Forever, tytöille samaa sarjaa Yours Of Course, Yours Only, Yours Sincerely ja Yours Truly. Mitäs tykkäätte, onko laho pää, mitä?

GB  I thought that it is easy to find names starting with letter Y, especially because it stands between difficult X and Z. But what do you know, I have names even for next round from both letters, but this damn Y was almost beginning to annoy me. Well, maybe it's just useful to exorcise your brain, you can brag about having life in that section too . While I was washing up last weeks dishes ( notice! my kitchen is still out off use) I had time to think about names and here's the result: only male in this lot is going to be named Yours Forever, girls get names from same serie: Yours Of Course, Yours Only, Yours Sincerely and Yours Truly. Well, what do you think, have I lost it or not?