FIN  Nelli ja Mustikka ovat menneet omiin koteihinsa, Milla ja Flash hoitoon. Hupin vuoro tulee huomenna, kun starttaan karavaanin kohti Bratislavaa. Mila ja tupla-W:t jäävät kotiin, eivät tietenkään yksin, niille tulee hoitaja. Mutta tällä hetkellä on orpo olo, onneksi eivät kaikki poistuneet yhtä aikaa. Flunssa tai mikälie yrittää tulla, periksi en anna, ei nyt. Menomatka onkin outoa, ei yhtään koiraa mukana. Täytyy ottaa loman kannalta. Tämän ruikutuksen ajatuksena on siis se, että en ole tavattavissa huomisesta lähtien aina seuraavan viikon keskiviikkoon saakka. Blogin vakikävijät voivat lepuuttaa silmiään, ei tuu nyt mittään. Heippa siis kaikille!

GB  Nelli and Blackberry have gone to their own homes, Milla and Flash gone to stay with my friends. Hupi's turn is tomorrow, when I start my trip to Bratislava. Mila and puppies stay at home, not alone though, they'll have a person taking care of them. But at this moment I feel kind an orphan, luckily all dogs didn't leave at the same time. I think I'm going to have a flu, hope not. It's quite weird to go without any dogs, must take it as a holiday. Why I'm moaning like this is just to tell you, that I'm not available from tomorrow untill next weeks Wednesday. Those, who read my blog regularly can rest their eyes, no stories or photos for a while. Bye everybody! See you in Bratislava, perhaps!